Behoefte aan een praatje of een goed gesprek? 

Soms is het prettig om even uw hart te kunnen luchten of gewoon een gezellig praatje te maken. Zeker als u minder mensen ziet dan u zou willen. Een wekelijks of tweewekelijks telefoontje van beldienst de Zilverlijn van het Nationaal Ouderenfonds is dan een uitkomst.
Wat is de Zilverlijn?
De Zilverlijn is een belservice. U wordt iedere week of om de week op een vast dagdeel gebeld door een getrainde vrijwilliger. Zij bieden een luisterend oor, een gezellig praatje of een goed gesprek. Precies waar behoefte aan is. De vrijwilligers van de Zilverlijn hebben vaak veel uiteenlopende verhalen gehoord en hebben levenservaring. Een telefoontje duurt ongeveer 20 minuten. Uiteraard zijn alle gesprekken vertrouwelijk. Heeft u geen behoefte meer aan de gesprekken? Dan kunt u zich gewoon weer afmelden.
Voor meer informatie of aanmelden kunt u bellen met het klantcentrum van het Nationaal Ouderenfonds: 088-344 2000 of meld u online aan via de website van het ouderenfonds.